PLD 2.0 :)

Peter xxx descent_17 at wp.pl
Tue Apr 8 11:14:33 CEST 2003

Jestem ciekawy kiedy można spodziewać się najnowszej dystrybucji
linuxa PLD. Dlaczego? . Ostatnio zmieniłem komputer na nowy i co
się stało. Pld już się nie instaluje podobnie jak i inne
dystrybucje :). Prakyycznie uruchamiam instalatora i koniec
dalej już wszystko siedzi. OStatnio zdobyłem Slackware 9.0 i red
hata 9.0 i oba te linuxy sie instaluja i chodza dobrze lecz ja
potrzebuje tego co oferuje PLD. Być może wystarczy nowy kernell
a moze to cos wiecej. Moja konfiguracja to : Athlonxp+ 2 , ddr
400mhz 516mb , gainward geforce 4 ti 4200, ac'97 realtek
dzwiekowka plyta DFI ad77 oparta na via kt400.