PLD - instalacja - help!!!!!!!!!!!!!

Marek P. signum at enter.net.pl
Tue Apr 8 21:01:20 CEST 2003

witam
to moja mała prosba o pomoc
kupiłem PLD i już dwa razy zabierałem się za instalację, ale niestety za każdym razem w tym samym miejscu rezygnuję i uciekam ze strachu, że coś spieprzę i stracę wszysto co mam na dysku.
Ale konkretnie:
mam 6 partycji: na C - Win 98, na D - Win XP, E,  F, G, H, są wolne od systemów i właśnie na H chcę zainstalować PLD, ale gugię się gdy w czarodzieju pojawiają się oznaczenia dysków, CD romu itp.
Tak więc: co zaznaczyć (jaki nr lub nazwę jeśli PLD ma być na partycji H, a nie jak sugerujecie na C.
Jesli to możliwe proszę o odp.
pozdrawiam