Uwaga do PLD

Marteen marteen at go2.pl
Sun Apr 27 01:10:18 CEST 2003

Dziekuje za odpowiedz. Sprobuje sprecyzowac o co mi chodzilo.

> To znaczy?

Po zainstalowaniu Mandrake w konfiguracji CUPS;a jest mozliwosc wyboru
sterownikow drukarek roznych producentow, np. ADOBE, OKI, HP z podzialem na
konkretne modele. W Cupsie pod PLD takiej mozliwosci nie znalazlem.

> W PLD to jest także. I ładnie chodzi.

Jak to zainstalowac?

Pytanie z innej beczki. W ramach pracy dyplomowej musze stworzyc bootowalna
plytke sluzaca do uruchomienia dodatkowego wezla klastra MOSIX - cos na wzor
zrobionej przez was wersji RescuePLD. Nie bardzo wiem jak sie do tego
zabrac. Czy moglibyscie mi udostepnic opis metody jak taka plytke zrobic /od
podstaw/? Bardzo mi na tym zalezy.

Z powazaniem

Marcin