Prośba

fryta fryta007 at konin.lm.pl
Sun Apr 13 22:33:25 CEST 2003

Mam prośbę aktualnie używam dystrybucję Linux RED HAT ale gdy usłyszałem o PLD polskiej dystrybucji to chciałem się przerzucić. No i chodzi mi o to abyście nagrali mi płyty z PLD 4cd zapałce tylko mam nadzieje że koszt nie przekroczy 15 zł z przesyłką bo proszę o nagranie na zwykłych CD R takich ze sklepu po 1,50 najlepiej PLATINUM. Dlatego o to was proszę bo nie chce mi się zaciągać to znaczy mógł bym ale to długo będzie trwało ponad tydzień bo w mojej sieci są limity na 2 kilo w dzień dopiero po 22 godz mego zaciągać na max.
więc proszę o rozpatrzenie mojej propozycji jeśli się zgadzacie to napiszcie podam wam namiary :) najlepiej żeby ten PLD był bootowalny z cd :) a nie z dyskietki :)
pozdrawiam pap
i dziękuję już z góry