DOKUMENTACJA ORAZ PPPOE

Tomasz Chlebus tomch at rozanka.wroc.pl
Mon Apr 14 22:04:56 CEST 2003

Witam Państwa,

to będzie mój pierwszy poważny kontakt z PLD, a i w ogóle w linuksie
nie jestem za mocny.:)
Mam kilka pytań związanych z tą dystrybucją.

Ale na początku chciałbym się zapytać dlaczego nie działa link z
dokumentacją??

Inną sprawą jest to, że chciałbym postawić serwer linuksowy, aby
udostępniać połączenie sieciowe z Neostradą plus, i nie mam bladego
pojęcia jak to zrobić. Szczerze mówiąc nie wiem jak skonfigurować
PPPOE pod linuksem. A ponieważ do dokumentacji nie mogę się dostać to
pytanie chciałbym Wam zadać. W Windows'ie nie ma problemów z tym, ale
ten system nie nadaje się na serwer, poza tym jest b. zasobożerny, a ja
nie mam potężnego sprzętu aby to coś posadzić. Mam więc kilka pytań:

1. Czy możecie mi Państwo powiedzieć czy obsługa PPPOE jest już zaimplementowana
   w PLD 1.0??
2. Jeśli tak to jak ją skonfigurować, tak aby mogli korzystać z internetu
   inni domownicy na swoich komputerach...
3. Jeśli nie to którą wersję polecacie do instalacji i jak to coś
   ustawić?
4. Czy istnieje możliwość instalacji PLD z sieci poprzez Neostradę + ,
   jak tak to jak ustawić instalatora.

   To wszystkie pytania nurtujące mnie od jakiegoś czasu.
   Popełniłem ten list, ponieważ serwer oparty na Windowsie nie jest
   zbyt dobry, szybki i stabilny.

   Z góry dziękuję za odpowiedź i mam nadzieję, że z Państwa pomocą uda mi się
   zainstalować i uruchomić serwer oparty na PLD z dostępem do
   internetu za pomocą Neostrady plus.

 Pozdrawiam,
 Tomasz Chlebus                         mailto:tomch at rozanka.wroc.pl