PLD na floppy

Marcin Całka mcalk at wp.pl
Wed Apr 16 20:39:02 CEST 2003

Witam!

    Posiadam PLD od ponad miesiąca i jestem zadowolony, chociaż to mój pierwszy Linux i jeszcze mało wiem [ale się szybko uczę]. Chciałbym wiedziec jak można wykonać małą instalację PLD na dyskietce żeby można było w razie czegoś ją zabootować i zmodywikować Linuxa na partycji [np przy wystąpieniu jakiś błedów - ostatnio miałem przy uruchamianiu komunikat od Kernela że nie można zamontować partycji root, choc nie wiem dalczego]. Tak więc czy można coś takiego zrobic, żeby dzialalo jak dysk startowy Dosa?
Z góry dziekuję!

Z poważaniem
Marcin Całka