Instalacja Linux PLD

Piaściński Leszek Leszek.Piascinski at telekomunikacja.pl
Tue Apr 22 12:53:16 CEST 2003

Czy mógłbym oczekiwać jakiejś rady lub instrukcji jak zmusić powłokę
graficzną do działania w PLD. Zainstalowałem linuksa PLD (taką wersję którą
sprzedają w interencie na 4 CD) i mam tylko tryb tekstowy, nie mam
doświadczenia w linuksie, natomiast mam całkiem spore doświadczenie w
instalowaniu windowsa i konfigurowaniu go(tu nie mam z niczym problemów),
prosiłbym o jakieś wskazówki lub link tylko taki dla laików krok po kroku bo
linuxa nie znam.

Za zainteresownie problemem góry serdecznie dziękuję.
Leszek Piaściński