Wszystko i nic

mvictor at wp.pl mvictor at wp.pl
Sat Aug 16 18:53:04 CEST 2003

Niedawno natrafiłem na Waszą stronkę o PLDBox. Podoba mi się ten pomysł,
może się przyłączę, ale nie o tym mój list. Zobaczyłem, że poszukujecie
developerów, w ogóle kogokolwiek do przyłączenia się do projektu.
Niedawno naszedł mnie pomysł i nie daje spać, o zrobieniu serii krótkich
filmików na temat linuxa...No ale skoro już robić, to chyba nie będę się
opierał na zagranicznych linuxach skoro istnieje taka wspaniała wersja
tworzona przez Polaków. Proszę odpiszcie co Wy na to :). Co do
programowania to dopiero się uczę i może za jakiś czas, bardzo chętnie
się przyłączę.

Victor