Odnosnie AC

Paweł Gołaszewski blues at pld-linux.org
Mon Aug 18 06:43:34 CEST 2003

On Sat, 9 Aug 2003, Piotr Karbowniczek wrote:
> Witam Mam pytanie skad moge pobrac PLD AC pre1

Początkowy zestaw pakietów powinien się pojawiać powoli na ftp-ie w
odpowiednich katalogach. Jednak należy pamiętać, że ta wersja aktualnie
jest w fazie rozruchu builderów.

> (choc ostatnio slyszalem ze jest to DC) ??

Nieprawda. DC nie jest częścią PLD. To zestaw pakietów udostępniany przez
niektóre osoby - używasz ich na własną odpowiedzialność i nie mają one
wiele wspólnego z PLD (poza tym, że budowane są z cvs-u PLD).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski