A gdzie klawiatura??

Paweł Gołaszewski blues at pld-linux.org
Sat Aug 30 10:39:14 CEST 2003

On Fri, 29 Aug 2003, Bohdan R. Rau wrote:
> Może ja jestem za bardzo drobiazgowy, ale...

Takich zgłoszeń nam *bardzo* potrzeba :)

> [...]
>    (of koz w PLD) jest litera "yo" a w których jej nie ma? Czasem
>    (szczególnie jak się tworzy cgi-ki dla Rosjanina) jakoś dziwnie bywa
>    potrzebna...
>
> b) Dlaczego do jasnej ch..ery w PLD kawiatura ru_yawerty
>    to klawiatura BUŁGARSKA a nie rosyjska??????? I dlaczego nie można
>    jej włączyć w applecie przełącznika układu klawiatury?
>
>    Plik ru-yawerty (nie ru_yawerty!!!) jest w paru miejscach na sieci, w
>    razie czego załączam swój (drobna modyfikacja - połączone "basic",
>    "_morze" i "_hardsign_yo", jako wariant "best_morze").

Uwagi przekazuję na listę devel. Z góry dziękuję - zobaczymy co ludzie od
języków powiedzą. Te błędy to prawdopodobnie efekt tego, że nikt z
developerów dotychczas nie używał takich ustawień, a użytkownicy nic nie
zgłosili.

> PS. "Powiedz-1.0" ma jeszcze tylko jeden mały błędzik który muszę
>     znaleźć i będzie gotowy do publikowania. Współpracuje toto z artsem
>     i esd oraz mbrolą. Chcecie?

Oczywiście.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski