czapeczki z logo PLD

czarny at 2000-plus.pl czarny at 2000-plus.pl
Sun Aug 31 21:54:44 CEST 2003

Witam!

Nie wiem do kogo to trafi ogolnie, ale mam taka mala propozycje zeby
zrobic troche czapek z daszkiem z bocianem (sam chetnie bym taka kupil ;>)
mam mozliwosc zrobienia czapeczek bardzo dobrej jakosci z haftem, ale
(zawsze jest to "ale") minimalna ilosc to 50 sztuk i najpierw trzeba
zebrac zamowienia zeby mozna bylo to wyprodukowac bo jest to produkcja
masowa jest kilka modelow do wyboru i opcji dodatkowych np. pasek z
regulacja na klamre z tylu. mysle koszty zamkna sie w ~40-45 zl od sztuki
oczywiscie jezeli bedzie ich wiecej cena automatycznie spadnie (100
sztuk). Czego potrzebuje? wektorowego bociana i ewentualnie jezeli jest to
mozliwe kawalka miejsca na serwerku z subdomena sklep.pld-linux.org lub
cos w tym stylu no i jakis formularz maly do zamowien. Bede mial zdjecia
kilku modeli tych czapewk w roznych kolorach moze uda mi sie wynegocjowac
probki wtedy byloby najlepiej.

pozdrawiam,

Tomasz Słowiński
MiCZARNY