PLD w Linux+ Extra!

Krzysztof Krawczyk krzysiek at linux.com.pl
Wed Dec 17 11:12:29 CET 2003

W liście z wto, 16-12-2003, godz. 18:48, Sergiusz Pawlowicz pisze:
> --->[Quoting Krzysztof Krawczyk <krzysiek at linux.com.pl>:]

> Wolelibyśmy znacznie bardziej uczestniczyć, niż nie uczestniczyć.
> Przybliżone założenia - marzec.

Swietnie.
To ja wstępnie sobie zapisuje.
Z kim mam się kontaktować? Może ustalicie wśród was, w jakiej formie
chcielibyście współuczestniczyć.
Ja to widzę na kilka sposobów, wśród których najbardziej naturalne
to napisanie artykułów i/lub konsultacja ich zawartości.
Artykuły to na pewno wprowadzenie do PLD, opis jego instalacji,
podstawowej konfiguracji oraz cech specyficznych tylko dla PLD.

Pozdrawiam.

--
Krzysztof Krawczyk
Redaktor naczelny LiNUX+