PLD w Linux+ Extra!

Paweł Gołaszewski blues at pld-linux.org
Thu Dec 18 13:46:29 CET 2003

On Wed, 17 Dec 2003, Krzysztof Krawczyk wrote:
> To akurat bardzo łatwo wywnioskować.

:)

> Chodziło mi bardziej o szkic wprowadzonych zmian w PLD 2.0.
> Co lepiej wydać? 1.1 czy 2.0. Która wersja byłaby korzystniejsza dla
> zwykłego użytkownika?

Wydaje mi się, że 2.0 byłaby korzystniejsza, jednak do tego czasu nie
jesteśmy w stanie zagwarantować wydania. Natomiast do 1.1 brakuje już
bardzo niewiele (w zasadzie odrobiny czasy tylko).

Jeżeli będzie chodziło o wydanie z pismem 1.1 to jestem w stanie pomóc w
przygotowaniu tego (w miarę posiadanego czasu...).

P.S.: nawiązując do tego co Tomasz K. wypisuje na pcol-u - ja bym to
traktował z pewnym dystansem, którego Tomkowi ostatnio wyraźnie brakuje.
Najlepiej będzie jak rozejrzycie się sami w sytuacji. Prawa Tomka do nazwy
są *conajmniej* dyskusyjne. Podobnie jak jego demagogia w ostatnim
półroczu. Przykre.
P.P.S.: nigdy nie sądziłem, że kiedykolwiek napiszę coś podobnego...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski