Jak skonfigurowac Neostrade + dla Linuksa

Bartosz Janicki bjanic at interia.pl
Thu Feb 6 19:22:01 CET 2003

Witam,

Na poczatku slowo wyjasnienia. Dopiero zaczynam zabawe z Linuksem a zaczalem ja od PLD bo kolega mi polecil, a takze ogolnie lubie polskie produkty.

Od niedawna mam zalozona neostrade+. Chce zrobic wewnetrzna domowa siec z serwerem opartym na linuksie i dwoma dodatkowymi komputerami na Windowsie/Linuksie. Caly sprzet juz mam. PC Pentium bez MMX z 32 MB ramu i dyskiem 6GB i 1,5 GB oraz switcha. Zainstalowal mi kolega PLD i386.
I probuje to jakos skonfigurowac ale nie wychodzi mi za bardzo. Stad moje pytania.

1. Czy i386 to dobry wybor dla mojego sprzetu czy mozna zainstalowac cos wyzszego?
2. Czy wiedza moze Panstwo jak skonfigurowac PLD pod NEO+ i zrobic na nim firewalla oraz by udostepnial ten serwer siec dla 2 innych komputerow.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.

Z powazaniem,
Bartosz Janicki