jak zdobyć pld ?

frill & frill frill at wp.pl
Sun Feb 23 18:50:04 CET 2003

Witam!

Na samym wstępie zaznaczam,że zliczam się do grupy laików
zapaleńców i moje umiejętności są w sumie mizerne z tego powodu
też proszę o łopatologiczne opisanie co i jak ;)
Moze porywam się z motyką na słońce chcąc pracować z linuxem ale
szczerze powiedziawszy windowsa mam już po dziury w nosie a
szczególnie Me z którym się zmagam...Wierząc w powszechna opinię
wyższości Linuxa chciałbym spróbować bo może to jest rozwiązanie
moich problemów.PLD wybrałem za cel z powodu właśnie
polskiego "zarysowania" bo z angielskim za specjalnie to sobie
nie radzę...no cóż,wstyd się przyznać ale trzeba.Linuxa
chciałbym wykorzystać do tworzenia muzyki a później też grafiki
w miarę zdobywania wiedzy i umiejętności.Liczę w związku z
tym,że doradzicie mi Państwo jak mam się do tego zabrać od
strony systemu,w sposób który wcześniej zaznaczyłem,znaczy
łopatologiczy ;).Być może bylibyście Państwo na tyle życzliwi by
w jakiś łatwy sposób udostępnić mi Waszą dystrybucję (odpłatnie)
bo dostęp do sieci mam bardzo ograniczony tzn.tylko przez
kafejkę.
Pozdrawiam bardzo serdecznie-
Paul Szwajkiewicz