pytanie o PLD

Maciej suli at go2.pl
Mon Feb 10 13:25:37 CET 2003

witam

 Jestem nauczycielem informatyki przy okazji zajmuje sie obsluga sieci w Naszej szkole (SP WRONOWY). Po uzgodnieniu z Dyrektorem postanowiliśmy zmienić system z W'98 na bardziej stabilny i mniej podatny na uszkodzenia wynikające z dopuszczenia do stanowisk dzieci z naszej szkoły. postanowiliśmy ze będzie to LINUX nalepiej PLD.

  Proszę o przedstawienie mi zasad współpracy z Wami. Chiałbym nabyć wersje instalacyjne waszego systemu wraz z kompletem oprogramowania jakie będę mógł wykorzystać w szkole.
  W chwili obecnej zdecydowaliśmy sie na zmiane systemów w jednej pracowni - 6 komputerów.

  Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani współpracą z nami to prosze o odpowiedz

  Maciej Suliński