Linux

Sergiusz Pawlowicz ser at metalab.unc.edu
Fri Feb 14 14:25:19 CET 2003

--->[Quoting Dariusz Rubinowski <rubinowski at ott-system.elblag.pl>:]

> Jesteśmy  niewielką firmą  zajmującą się  produkcją urządzeń
> do  oczyszczalni  ścieków.  W  naszej  pracy  wykorzystujemy
> oprogramowanie  typowo   biurowe  -   arkusze  kalkulacyjne,
> edytory tekstu, programy księgowe jak również oprogramowanie
> do   projektowania,  korzystamy   także  z   internetu  oraz
> poczty  elektronicznej.   Dotychczas  wykorzysujemy  Windows
> oraz  aplikacjie MS.  Chciałbym w  naszej firmie  przejść na
> system  LINUX.  Jakie  mam  możliwości  po  temu  -  kwestia
> nabycia  legalnie  systemu operacyjnego  oraz  odpowiedniego
> [...]

Serdecznie witam,
linuksa  nie trzeba  kupować, można  go ściągnąć  z internetu.
Jeżeli  są   Państwo  początkującymi   uzytkownikami,  polecam
dystrytbucję Mandrake:

http://www.linux-mandrake.com/

Dystrybucja  ta  jest po  polsku,  ma  również arkusz  biurowy
OpenOffice.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/