konfiguracja.

Dominik laptopman449 at ols.vectranet.pl
Sat Feb 15 09:18:18 CET 2003

Witam, zastanawiam sie nad instalacja Linuxa, moje oko padlo na PLD ... jednakze boje sie czy system wykryje sam podczas instalacji i zamontuje moje urzadzenia.
Po krotce przedstawie moja konfiguracje:

Jest to z lekka zagmatwany kompoter.

Mam laptopa, ktory jest zadokowany. Do doka podlaczone sa wszystkie
urzadzenia peryferyjne:

Monitor : Dell 1701 FP (analog) LCD
Nagrywarka USB (nie jest nieodzowna)
Drukarka: HP Deskjet 5550
Karta sieciowa wbudowana w dock:3Com 3C920 Integrated Fast Ethernet
Controller (3C905C-TX Compatibile)
Klawiatura: Dell USB keyboard ( z hubem USB do ktorego podlaczona jest
myszka na usb Microsoft Inteli Mouse).
W docku jest tarrze otwor do podlaczenia glosnikow.

A teraz konfiguracja samego kompa w srodku:

Procesor: Pentium IV 2.0 Ghz
Ram: 1024 MB
Grafa: GeForce 440 Go 64 DDR
Muza: Crystal WDM Audio