Prosba o Info.

RG roman.g at 2com.pl
Sun Feb 16 16:57:41 CET 2003

Witam.

Na wstepie przyznam sie, iz naleze do grona poczatkujacych teoretykow LINUXa.
Niedawno zdecydowalem sie porzucic WIN, jednakze mam pewne opory w tej materii.
Otoz chcialem sprawdzic czy posiadana przeze mnie konfiguracja PC sklada sie z elementow obslugiwanych przez LINUXa. Niestety sprzetm ktorym dysponuje, nie nalezy do grupy nowinek (data zlozenia to przelom lat 1999/2000 platforma AMD K6-2 3d) stad moja obawa o kompatybilnosc z LINUXem.

Wyczytalem na stronach WWW, iz w Internecie dostepne sa zbiory, w ktorych zawarte sa informacje, okreslajace czy dany komponent jest obslugiwany przez LINUXa, jednakze osobisnie nie udalo mi sie odnalezc wlasciwego adresu WWW (zapewne wynika to z niewiedzy i braku informacji nt. zasobow dla LINUXa).

Zwracam sie z prosba o "podeslanie" stosownego adresu.

Z gory dziekuje za pomoc.
--
RG

---

Serwis www.logo.hoga.pl - sciągaj bajery na telefony
Nokia, Siemens, Alcatel, Ericsson, Motorola,Samsung