xserv

Michal Moskal malekith at pld-linux.org
Mon Feb 17 17:51:31 CET 2003

On Mon, Feb 17, 2003 at 01:06:03PM +0100, Cezary Falkowski wrote:

> Wiem, że może pytanie wyda się banalne, ale mój poldek nie potrafii
                                                  ^^^^^^
> kożystać z czcionek ISO8859-2 w X - sach. KDE wyświetla czcionki
> poprawnie a programy jak xmms czy gimp mają z tym problemy. o dziwo
> openoffice który na mandraku miał problemy z poprawnym wyświetlaniem
> polskich znaków, wyświetla je bez problemu.

Poldek jest programem do instalacji pakietów, niewątpliwie nie ma nic
wspólnego z czcionkami w X.

Oczywiście, ale nie tu a na liście pld-users-pl at pld.org.pl. Żeby się
zapisać wyślij pusty mail na adres pld-users-pl-subscribe at pld.org.pl.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h