Problem

Paweł Gołaszewski blues at ds6.pg.gda.pl
Tue Feb 18 00:21:29 CET 2003

On Mon, 17 Feb 2003, tOmO wrote:
> juz kiedys do was pisalem ale mnie olaliscie wiec probuje raz jeszcze...

Pisząc takim tonem nie dziw się, że zostałeś zignorowany. Piszesz na
publiczny adres, a nie do swojego kolegi, dobrego znajomego...

> nie udaje mi sie zainstalowac x-window w PLD - za ch**** nie chce...
> albo cos z dyskami z CHIPa albo nie wiem....

Samo się nic nie robi.
Wróżenie z fusów to zajęcie dla innych. Cokolwiek można powiedzieć tylko o
konkretach.

> ok mniejsza o PLD...

hhmmm... piszesz na listę o PLD...

> JAK SIE POLACZYC Z NETEM np. z Mandrake'a 8.1 (jedyny jaki mi chodzi) -
> mam polaczenie przez modem zewnwtrzny Motorola, USB...

Spytaj pomocy technicznej Mandrake...
Albo szukaj odpowiedzi na listach dyskusyjnych.

> PLEASE!! pomozcie bo mam dosyc Winzgrozy!

Może lepiej przy niej zostań (cokolwiek to znaczy)