iso

Leszek Kucharek l.kucharek at exon.pl
Tue Feb 18 12:03:46 CET 2003

Sciagnalem obrazy iso z ftp.pld.org.pl i probowalem instalacji mini, base itp zarowno z cdrom-u jak i hdd.
Instalacja ruszyla ale w pewnym momencie pokazuja sie same bledy sciezek dostepu do plików: /src//PLD/inst/pgk/cdrom-mod.tar.gz
a potem komunikat,ze moge instalowac tylko np wersje mini a reszte po restarcie. Cofam sie i wprowadzam korekty a instalator robi "kółeczko" i znowu to samo. Czy mam złe iso, czy też popełniam jakiś lamerski błąd.(skusiłem sie po raz drugi na polska dystrybucje ;przesiadlem sie z Mandrake 9.0 a wczesniej z red hata 7.1).
Proszę o pomoc i pozdrawiam:kucharz at rwl.pdi.net