prośba o pomoc w instalacji

Sainons sainons at o2.pl
Wed Feb 19 12:01:30 CET 2003

w kontakcie z linuxem jestem całkiem zielomy. jednak znam jego
możliwości. są wielkie a dzięki amulatorowi windowsa zdecydowałem
się przesiąść na Linuxa. ściągnołem już .iso i wypaliłem jednak mam
obawy czy poradzę sobie z instalacją bo wiem że nie przebiega ona
tak jak w windowsie tak, dalej, zgadzam sie...... kiedyś prubowałem
i niestety mi sie nie udało tego dokonać. niestety :( jeśli
jesteście wyrozumiałi i posiadaćie troszkę czasu to podajcie mi lub
zamieśćcie na stronie opis instalacji jak bym był totalnym leserem
krok po kroku fdisc znam to możecie opuścić ale polecenia w linuxie
to czarna magia narazie mam taką nadzieję ze chociaż w połowie
poznam ten system bo wiem że jest to gr warta świeczki.

z góry wielkie dzięki
zlitujcie się nad kolejny niezadowolonym użytkownikiem windozy
i wielkim przeciwnikiem BILLA GEATSA I JEGO MSgówien.