Zapytanie

IceTman IceTman at poczta.fm
Thu Feb 20 12:42:50 CET 2003

Dzien dobry.
    Nie dawno wpadły ostatni muner "Komputer Świata" w którym znalazłem krótki artykuł "Pingiw znad Wisły". Bardzo mnie to zaciekawiło, więc zajrzałem na Państwa stronę. Chciałem nawet ściągnąć sobie go ale przy moim łączu (modem) to by trwało chyba wiecznie, lecz nie mogłem znaleźć odpowiedniej wersji która by działała pod Athlon.
    Związku z tym zwracam się do Państwa z prośbą czy jest możliwość zakupu tego programy za zaliczeniem pocztowym i jaki był by koszt tej przesyłki.
    Dziękuję z góry za udzielenie mi informacji.

Pozdrawiam
Radek Sorbian