Warunki licencji ?

koleckij at sci.pam.szczecin.pl koleckij at sci.pam.szczecin.pl
Wed Jan 15 18:03:59 CET 2003

Witam,

napisaliście że:
>Osoby pragnące sprzedawać płyty CD z PLD powinny liczyć się z faktem, że
>dystrybucja zawiera nie tylko programy ,,free'' ale także programy z
ograniczonymi >licencjami, shareware, zawierające procedury kryptograficzne,
które nie we >wszystkich krajach są legalne i podlegają pewnym ograniczeniom,
itp.

Co w takim razie mam zrobić, jeśli chcę zainstalować PLD we własnej firmie,
czy muszę przejrzeć pakiet po pakiecie na jakiej jest licencji i niektóre
zlikwidować ? Czy też mogę instalować PLD bez obawy nielegalności mojego
oprogramowania.

To dla mnie ważne, dystrybucja mi się bardzo podoba ale muszę mieć pewność czy
mogę ją stosować wszędzie.

Pozdrawiam
Janusz Kołecki