odmowa dostepu lub brak plikow dla i686

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Wed Jan 15 20:17:49 CET 2003

On Wed, 15 Jan 2003, zs wrote:

> jak w temacie nie moge sciagnac niczego albo odmowa dostepu lub brak
> plikow w katalo mam niestet teraz tylko dostep do platformy gatesa !

Nic mi nie wiadomo żeby prawa dostępu do jakiś plików na ftp był
niepoprawne. Byłoby to tymbardzej dziwne, że do zasonbów dystrybucyjnych
ludzie odwołują sie od miesiąca i jakoś nikt nic nie mówi, że coś jest
nie tak (w tym ja sam także wilokrotnie te zasoby takze ściągałem).

Jakbyś był w stanie wskazać do jakich plików nie możesz się dostać to
rozmowa byłaby na odpowidnim poziomie konkretności.

kloczek