informacja

kaan kaan at hot.pl
Fri Jan 10 01:42:20 CET 2003

Witam
Zainstalowalem PLD
jest super
po 4tej instalacji pojawil sie plik /etc....mouse(bylem troche zalamany bo
przesiadlem sie z Mandrake 9.0 gdzie mialem wszystko podane na tacy)
mam juz siec (nie wiem dlaczego dO numeru ip instalator dodal znak "/")
troche sie nameczylem.
Po pierwszej instalacji nvidii (po uprzednim usunieciu konfliktowych driverow)
nie udalo mi sie uruchomic kde.
Zainstalowalem Pld od nowa modlac sie o "mouse" ale jest.
Jeszcze widze ze  wiele gor przede mna ale to nie Wasza wina.
Dla mnie ustawianie tego systemu to niesamowita frajda bo do tej pory nigdy
nie mialem z tym do czynienia pomimo tego ze zyje juz 50 lat(jakos sie nie
trafilo)
Jak sie uporam ze wszystkim to poinformuje.
Zmienilem system  dlatego ze zrobiony przez rodakow.
2 doby sciagalem z ftp pliki aha
mam problemy z P. Poldkiem nie chce robic tego co mu kaze.Ale do czasu
Pozdrawiam
Zycze dalszych sukcesow.
Podoba mi sie to PLD
kAROL tOMCZAK