jestem zainteresowany polską wersją Linuxa

Fox Serwis Jerzy Krzysztof Szczepański cerb1 at wp.pl
Sun Jan 12 09:27:05 CET 2003

Dzień dobry
Bardzo prosze o przedstawienie mozliwości uzyskania wersji
instalacyjnej Linuxa PL. Mam następujący sprzęt:
1. Pentium 4 (2 GHz)
2. AMD Atlon ( 1.2 GHz )
3. Laptop Toshiba Satelite Pro model 4360 Pentium 3 ( 700 MHz )
Prosze o wskazówki jaką wersje należy wgrywać do poszczególnych
jednostek, przyznaje będzie to mój pierwszy kontakt z Linuxem,
dlatego też prosiłbym o podpowiedż jak zachowują się programy
Dos-owe pod tym systemem, głównie chodzi mi o doświadczenia z
firmą Fpp - czy można będzie z niej korzystać z góry serdecznie
dziękuje za pomoc
Jerzy Szczepański
cerb1 at wp.pl
fax (012) 2905373