Problem z CD-ROM'em i partycjami FAT

Tomek S. frogazz at wp.pl
Tue Jan 14 11:36:47 CET 2003

Czesc

Dorwałem w lapska wczorak PLD'ka i zainstalowalem sobie. Spoko. Tylko jest problem z poldkiem. Mianowicie zmieniam plik poldek.conf tak jak to zostalo podane w styczniowym numerze CHIP'a Specjal LINUX. Wszystko zdaje sie byc ok, ale moj kochany PLDek nie widzi zadnego z moich 2 CDków - chociaz /mnt/cdrom i floppy figuruja jak nalezy (choc zamiast 2 jest 1 CD...) ale nie widzi mi wogole plyt. Dyskietki tez nie widzi. No i kurcze zadnej partycji FAT - kozystam rowniez z Winzgrozy (no bo prtzecierz czasem trzeba popykac w NBA 2003 albi NFS HP no nie :P

Licze ze jakos mi pomozecie w moim probsie.

Czekam na odpowiedz

Pozdrawiam

Niech Bociek Będzie Z Wami !!

tOmO