Jak uzyskac okienka?

Grzegorz Machel grzegorz_machel at poczta.onet.pl
Thu Jan 16 10:05:33 CET 2003

Witam wszystkich
Jestem LAMEREM ktory chce zainstalowac sobie PLD i686,
tzn. zainstalowalem ale tylko wersje podstawowa.
Po uruchomieniu komputera moge zalogowac sie
na konto admina, oraz uzytkownika.
Nie moge sobie poradzic z zainstalowaniem dodatkowych modulow
tak aby pracowac w okienkach.
Jestem kiepski z dos'a ale udalo mi sie podejrzec
zawartosc partycji tyle ze nie wiem ktorej oto wynik
/
bin dev home lost+found opt root tmp var
boot etc lib mnt proc sbin usr
zawartosc katalogu uzytkownika po zalogowaniu i wydaniu komendy dir
mail tmp
zawartosc katalogu usr
bin games include lib local sbin share src X11R6
Instalowalem z plyty base i wybralem KDE.
Po instalacji na koncu wyswietlil sie komunikat
'Nie znaleziono kontrolera USB'.
Udalo mi sie rowniez przczytac log instalacji ale nie znalazlem wiecej
komunikatow o jakichs bledach.
Jezeli byloby to mozliwe to prosilbym o tel.kontaktowy
osoby z okolic Zielonej Gory
abym mogl ktoregos popoludnia zadzwonic, jezeli jest to niewykonalne
to gdzie moge znalezc instrukcje do instalowania dystrybucji PLD 1.0
gdzie krok po kroku jest wszystko wyjasnione.
Dziekuje z gory za pomoc i jakikolwiek odzew nawet negatywny.

grzegorz_machel at poczta.onet.pl