pomocy!

Krzysztof Woroch kworoch at kki.net.pl
Sat Jan 18 22:47:19 CET 2003

Wlasnie zainstalowalem na swoim drogim kompie Mandrake 8.0. Pod koniec instalacji byl jakis blad, ja nacisnalem 'kontynuacje'. Jak wlaczam mam tylko dostep do trybu tekstowego, a komenda  'startx' nie dziala. Pokazuje sie 'errno 2' albo 'errno 3'. Ja sie na linuxie zupelnie jeszcze nie znam.... powiedz co mam robic... Nawet nie moge wlaczyc windowsa bo linux sie odpala automatycznie..... odpisz szybko bo nie wiem co robic.... shaddow at tenbit.pl