Nie potrafię...

Michał Piotr Janicki yanicom at poczta.onet.pl
Sat Jan 18 23:35:49 CET 2003

Szanowni Twórcy PLD,

Mam problem, nie potrafię zainstalować waszego Linuxa, a właściwie założyć partycji "linuxowej"...
Mam dysk 80GB. 70GB zadeklarowałem na partycje win: 4GB (win98se) na podstawową aktywną, a reszta z 70GB na rozszerzoną z dyskami logicznymi w których ostatnia 6GB to ntfs (winxp). 10GB dysku zostawiłem wolne aby zainstalować waszego Linuxa – PLD. Ale nie potrafię tego uczynić, aby te 10GB było przypisane PLD. Nie wiem jak to zrobić i jak podzielić... Czy moglibyście mi jakoś pomóc, bardzo proszę.

Moje dyski są (wszystkie na master); startują z ustawień: scsi, c, a:
1 kontroler na płycie:
kanał 1 – nagrywarka,
kanał 2 – dvd,
2 kontroler (dodatkowy) ata133 w slocie pci:
kanał 1 – dysk główny,
kanał 2 – dysk wymienny – kieszeń.

Chciałbym wiedzieć jak mam ustawić partycje (10GB w sumie) i cały wstęp instalacji w moim przypadku...

Za pomoc serdecznie dziękuję.

Z wyrazami szacunku,
Użytkownik PLD.

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes