Małe pytanie o PLD

Marcin Barański marcin_baranski at poczta.onet.pl
Sun Jan 19 23:46:00 CET 2003

Cześć!

Jak już pewnie zauważyliście, mam na imię Marcin. Powiem coś więcej: jestem zdesperowanym użytkownikiem kolejnej wersji Wingrozy. Już dawno chciałem przesiąść się na Linuxa, ale przyzwyczajenia, czyli dokumenty stworzone pod Windą, nie do końca mi na to pozwalają.
Próbowałem jak dotąd RH 7,3, ale jak każdy początkujący użytkownik Linuxa mam podstawowe i (zapewne) niemądre pytanie: która dystrybucja będzie dla mnie najlepsza? Wiem, że nie jest łatwo odpowiedzieć na coś takiego. Nie oczekuję zresztą jakichś szczegółowych porównań systemów. Chciałbym natomiast przekonać się, czy PLD jest w stanie spełnić moje oczekiwania. Ponieważ jest to system stosunkowo młody (w porównaniu do innych dystrybucji), chciałbym wiedzieć na ile jest bezpieczny oraz jaką mogę mieć pewność, że będzie w dalszym ciągu rozwijany?

Z góry dziekuję za jakąkolwiek informację

Pozdrawiam i życzę sukcesów

Marcin Barański

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes