help!

Lukasz W arbaal at poczta.onet.pl
Thu Jan 23 11:02:48 CET 2003

Witajcie kochani ludzie wolni od microshitu !

Mam do Was taką malutką prośbę. Ściągnąłem sobie tez bootowalny obraz .iso w wersji 1.0, wypaliłem na CD i nie chce mi to ruszyc. W związku z tym chciałbym prosci o jakąs pomoc. Ściągnąłem jescze mniiso i bootdik_img; nie wiem za bardzo jak z *.img zrobic bootdisk. Proszę pomóżcie mi !!!

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Łukasz W
arbaal at poczta.onet.pl

Chcesz oszczędzić na kosztach obsługi bankowej ?
mBIZNES - konto dla firm
http://epieniadze.onet.pl/mbiznes