Współpraca?

Marek.Duch at emsa.pl Marek.Duch at emsa.pl
Thu Jan 23 17:23:21 CET 2003

Jestem zainteresowany stronami z serwerownią. Prowadzę dział technologii w
takim nowym multimedialnym pisemku (bezpłatnym, rozprowadzanym tylko na CD)
"kliMMaty", skierowanym - ze względu na mechanizmy interfejsu - niestety
głównie do użytkowników "Windy". Pisemko nie ma bezpośrednio nic wspólnego
z komputerami, ale ponieważ są one częścią technologii XXI wieku i ludzie
się nimi interesują, to i o nich czasem coś piszemy - byle ciekawie i
"kliMMatycznie". Z chęcią zamieścił bym Twoje (Wasze?, Pańskie?) stroniczki
na CD-ku... Ja miałbym fajny materiał, a PLD reklamę - oczywiście napisał
bym parę słów wstępu i dodał link np. do strony głównej lub do podanej
przez Was.
Będę wdzięczny za odpowiedź...

duszek /..\

PS. Możecie też podrzucić swój własny "wstępniak".

marek.duch at emsa.pl (bez ograniczeń)
lub
marek_duch at go2.pl (10 MB)