Instalacja PLD na sparcu

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Fri Jan 24 00:21:20 CET 2003

On Fri, 6 Dec 2002, Adam Porebski wrote:

> Witam ,
> mam komputer z procesorem sparc ( sun 5 , komputer ultra 10  ) .Od
> kilkunastu dni szukam po sieci wszelkich dostepnych informacji
> zwiazanych z instalacja.
> Jak dotychcczas nie udalo mi sie uzyskac informacji , ktore bylyby
> pomocne .
> Wyslanie pytania na grupe rowniex nie pomoglo.
> Jezeli moge liczyc na  pomoc , bede wdzieczny , moze uda mi sie rowniez
> w jakis sposob  odwdzieczyc .

Niestety od pakietów PLD na sparc nie ma instalatora. Wychodzi na to z
używa tego za mało osób żeby zrobienie instalatora było tu możliwe. Sam
używam tego na tzrech maszynkach SS20, U1, E250 i wiem jeszcze o kilku
innych instalacjach na SS10/20, U1/2.

Instalację trzeba poprostu zrobić podpierajać sie instalatorem np. z RH, a
jak juz ma się chodzący system to poprostu wykonuje się upgrade pakiet po
pakeicie doprowadzając do sytuacji w której nie bedzie się miało juiz
pierwotnych pakeitów na pokładzie.

Zrobienie instaltora utrudnia fakt, że chyba wszystkie obecnie działające
maszynki na PLD pod sparc to jednak systemy produkcyjne na których nie za
bardzo można sbie pozwolić na częste restarty i inne eksperymenty jakei sa
potzrebne przy portowaniu instalatora.

kloczek