PLD a sparc

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Fri Jan 24 00:23:42 CET 2003

On Mon, 20 Jan 2003, Lucas z Izbanerowic wrote:

> Cześć,
>
> Nie mogę się doszukać informacji o tym jak mógłbym zainstalować PLD na
> Sun SPARCstation 5. Sytuację utrudnia (jak wnioskuję niewprost z
> dokumentacji) fakt, iż zarówno dysk jak i napęd CD (zewnętrzny) pracują
> na interfejsie SCSI. Czy ktoś mógłby opisać w skrócie jak się do tego
> zabrać?
>
> Jeśli istnieje już taki opis, to najmocniej przepraszam i proszę o link.

Niestety od pakietów PLD na sparc nie ma instalatora. Wychodzi na to z
używa tego za mało osób żeby zrobienie instalatora było tu możliwe
(przynajmniej na razie). Sam używam tego na trzech maszynkach SS20, U1,
E250 i wiem jeszcze o kilku innych instalacjach na SS10/20, U1/2.

Instalację trzeba poprostu zrobić podpierajać się instalatorem np. z RH, a
jak już ma się chodzący system to poprostu wykonuje się upgrade pakiet po
pakiecie doprowadzając do sytuacji w której nie będzie się miało już
pierwotnych pakietów na pokładzie.

Zrobienie instaltora utrudnia fakt, że chyba wszystkie obecnie działające
maszynki na PLD pod sparc to jednak systemy produkcyjne na których nie za
bardzo można sobie pozwolić na częste restarty i inne eksperymenty jakie
są potrzebne przy portowaniu instalatora.

kloczek