grow_inodes ??

DRAVEN ___### dravenek at poczta.fm
Tue Jul 8 15:56:25 CEST 2003

Dzien dobry !
 Mam problem z zainstalowaniem PLD na swoim komputerze...
Podczas procesu przygotowania do instalacji PLD Linux, wyswietla mi taki oto komunikat: "Enabling workaround for grow_inodes: failed... " - co jest nie tak ??
 Wczesniej uzywalem Linux Slackware 2.8.20 (9.0) bez problemow. Z ciekawosci chcialem zainstalowac PLD no i ot ten problem. Probowalem swoich sil, ale nic to nie poskutkowalo...

 PS: Sprzet jaki dysponuje: Cyrix6x86 166MHz, 16MB, SVGA 1MB, 2x masowe: 1.2GB i 4.2GB, karta NIC: 3COM EtherLink III (509) na ISA... (no moze nie taki sprzet...)

Pozdrawiam !