Nietypowa prośba

Janusz.Filipczyk at bphpbk.pl Janusz.Filipczyk at bphpbk.pl
Tue Jun 3 08:48:28 CEST 2003

Witam,

Mój brat, Witold Filipczyk, od dłuższego czasu aktywnie korzystał z Waszych
list dyskusyjnych. Istnieje podejrzenie, że zaginął (nie kontaktował sie z
nikim z rodziny od kilku dni co jest bardzo nietypową sytuacją). Poszukuję
informacji mówiącej o datacie ostatniego logowania mojego brata,
zamieszczenia wątku na Waszych listach dyskusyjnych. Informacja taka byłaby
niezwykle pomocna.

Znane mi adresy e-mail jakich używał na listach to:
juandon at poczta.onet.pl
witekfl at poczta.onet.pl
witekfl at poczta.gazeta.pl

Będę wdzięczny za przekazanie w/w danych lub wskazanie osoby, która mogłaby
pomóc je pozyskać.

Pozdrawiam,
Janusz Filipczyk
tel. 603 923 890

---
Wiosną hulaj dusza !
Weź pożyczke i wygraj cenne nagrody !
http://www.bphpbk.pl/i.php?i=351

Uwaga:
Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adresata. Dostęp osób trzecich do
tej wiadomości jest zabroniony. Jeśli nie jest Pan/i adresatem niniejszej
wiadomości, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie,
rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione i
może być nielegalne. Prosimy o poinformowanie nadawcy oraz usunięcie
wiadomości bez otwierania załączników.

Attention:
This email is intended solely for the addressee. Access to this email by
anyone else is unauthorised. If you are not the intended recipient, any
disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be
taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful.Should you
receive this message by mistake, you are hereby notified that any
disclosure, reproduction, distribution or use of this message is strictly
prohibited. Please inform the sender by reply transmission and delete the
message without opening the attachments.