problem z xserverem (kde)mycha

romofon romofon at wp.pl
Tue Jun 3 19:40:15 CEST 2003

Witam !
 Mam maly problem dorwalem ostatnio wasze 4 plytki i cholernie sie ucieszylem
w koncu nasz rodzimy pingwin (tudziez bocian :) odpalilem instalke wybralem kde + kilka pakietow i lipa domyslnie odpala sie run level 3 (jeszcze spoko)
start x i nic, sprawdzam XF86Config pusty?? oka, odpalam xf86config wszystko dobrze start x i problem ze screenem (nie wiem w czym rzecz ) troche pomieszalem w koncu zanlazl screena ale problem z myszka katalog lub plik /dev/mouse nie istnieje :(( zmienilem na tty0 no i odpala sie xserver ale tylko ten podstawowy Xwindow (chyba ,za bardzo sie na tym nie znam) a mycha nie dziala gdzie jest kde ??pomocy lubie konsole ale lubie tez 24 bity plyty sa z katalogu i686 ja mam durona 750 moze cos z tym jest nie tak karta riva tnt 2 m64
mycha ps2 poradzicie czy musze sie znowu uzerac z redhatem??aha przy startx
na poczatku wyrzuca  problem ze znalezieniem hosta ???apropos czy pld jest na redhacie z gory przepraszam  za zawracanie glowy mam nadzieje ze napisalem mniej wiecej skladnie o co mi chodzi prosze o pomoc pozdrowienia roman(sorry za interpunkcje)odpiszcie (gdzie moge znalezc stery do mojego modemu na pld mam lucenta)z gory dziekuje