Narzędzia vcs i kilka innych rzeczy...

Stellars Henson stellars at interia.pl
Tue Jun 10 22:06:52 CEST 2003

Czesc, jestem strym uzytkownikiem Linuxa
i gdzieniegdzie lubie pogrzebac pod maską.
Z tego hobby wzięło się kilka poważniejszych moich projektów.
Nic bardziej mnie nie cieszy niż możliwość podzielenia się.

Od czterech lat rozwijam tzw. pigułkowatą
kopię linuxa - Castoreus. Tak go nazwałem.
Powstał na bazie Debiana, Slacka i uniwerkowatej
potrzeby install-and-run-in-5-minutes-or-die.
Innymi słowy, jest to taka pigułka dla developerów,
tak aktualna jak to możliwe. I jeśli ktoś przełknie
700MB (opcaja MAX) to czeka go dość wygodny żywot.

Jako, że minęły cztery lata, Castor doczekał się
całej infrastruktury skryptów i programów pomocniczych
pisanych głównie przeze mnie jak i przez Jego zwolenników
(oficjalnie ok. 40 osób!!!! ).

Moją chęcią, prócz dalszego rozwijania Pana Z Gwiazd
(podd potrzeby naukowe) jest wzięcie udziału w większym projekcie.
Ale co tam, przesyłam wam próbkę. Jeżeli się spodoba, doślę resztę.

Z radością przyjmę wszelkie uwagi.

Stellars Henson
There is no excuse for ignorance
There are concequences...