Chcem sie przyłaczyc !

Michal Moskal malekith at pld-linux.org
Thu Jun 12 23:26:06 CEST 2003

On Thu, Jun 12, 2003 at 09:15:54PM +0200, XoR wrote:
> Chcę się przyłączyć do pld czekam na maila
> Moja xywa to xor
>
> Co umiem :
> c/c++ - Bardzo dobrze
> java - Dobrze
> perl - dobrze
> bash - dobrze
> QT - Xwin - Podstawy
> Programowanie sieciowe - Dobrze
> Ogólna tematyka sieci  - Bardzo dobrze
> SQL (oracle mysql postgres - znam wymienione  DBMS )  - Bardzo dobrze
> Jestem adminem od 4 lat ( dystrybucje Debian Mandrake pld Slackware)
> Student informatyki 3 rok ( no prawie 4 zobaczymy po sesji ?)

Sugeruję zapisanie się na listy, posłuchanie co się dzieję. W PLD nikt
nikomu nie mówi co ma robić, no ale jeśli zupełnie nie masz pojęcia,
możesz np. posprawdzać kilka bugreportów z bugs.pld-linux.org.
Jeśli wiesz jak coś poprawisz, dodajesz nowy pakiet etc, wysyłasz
patche/spece na listę (pld-devel-pl). Po kilku takich akcjach dostajesz
RW w CVS.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h