Idea

Grzegorz Pacan gpacan at o2.pl
Mon Jun 23 09:03:41 CEST 2003

Hejka!  Sluchajcie,  z tego co widzialem na Waszej stronce jakis koles
rysuje  'dla  Was'  rysunki  zwiazane  z PLD. Mam pewne 'wtyki' (czyt.
jestem   w   pewnych  kregach  dobrze  poinformowany  ;)  i  chcialbym
sprzedawac  na  poczatek  tylko  koszulki  (potem inne gadzety) z tymi
rysunkami.  Pewnie  uzytkownicy  PLD  skusiliby  sie  na  cos takiego.
Prowizja  szlaby  CALKOWICIE  na  PLD.  Odeszedlby  Wam wiec obowiazek
placenia ze swoich pieniedzy za hosting/domene itd. Co Wy na to?
--
Grzegorz Pacan <gpacan at zgul.ime.uz.zgora.pl>
Freelancing Web Applications Programmer