sśodowisko graficzne w PLD

Andrzej anrac at wp.pl
Wed Mar 5 10:01:45 CET 2003

Witam

Jestem poczatkującym (instaluje pierwszy raz) uzytkownikiem linuxa i chcialbym
uruchomic-zainstalowac PLD ale w środowisku graficznym.

Wg opisu instalacji instaluje mi sie wszystko jest w porzadku ale nie wiem jak przejsc do srodowiska graficznego i jak instalowac zeby takie srodowisko bylo odrazu po uruchomieniu komputera. Prosilbym o "ŁOPATOLOGICZNE" opisanie jak mam to zrobic (od poczatku jak zainstalowac...z ktorych plyt, co wybrac, itp az do trybu graficznego-bym bardzo prosil)

Z Poważaniem
Andrzej