Potrzebuje pomocy.

Dominik laptopman449 at ols.vectranet.pl
Wed Mar 5 19:59:36 CET 2003

Bardzo prosilbym osugestie rozwiazania mojego problrmu, szuak ozwiazania juz dlugi czas, ale nigdzie nie moge znalezc odpowiedzi.

Posiadam klawiature z hubem USB pod ktory jest podczepiona mysz USB, po zainstalowaniu PLD w wersji 1.0 klawiatura usb chodzi dobrze, jednak co do uruchomienia myszy nie mam pomyslu. Bez myszy nie moge skonfigurowac ostatniej fazy czyli X-ow. Moge dzialac tylko pod konsola.

blagam o pomoc. dominik