Rafał oryszcz at box43.gnet.pl
Fri Mar 7 17:38:25 CET 2003

Witam!

 Mam Athlona 1700+ Sciagnalem base,1,2,3 na architekture i686,

 Mam dysk Seagate 17GB. Windowsowa partycje przesunalem o 1,5GB a na
 poczatku stworzylem Partition Magic partycje linuxowa.

 hda2 - partycja Linuxowa
 hda1 - partycja Windowsowa
 pomimo tego ze pierwsza na dysku jest partycja linuksa

 Instalacja przebiega zgodnie z ustaleniami oprocz jednego
 Na samym koncu gdy tworzy boot (chyba to), wyskakuje blad
 Pisze ze nie moze BootManagera na tym dysku i jeszcze cos w podobie
 co wskazuje na moj blad przy partycjonowaniu lub ogolnie na dyskach.

 POMOCY!
--
Pozdrawiam
Rafal