Problem ze sciaganiem iso

Tomasz Matłacz stoodent at go2.pl
Thu Mar 13 10:27:43 CET 2003

Hello,
     Chcial, bym poinformować państwa o fakcie, iż osoby ktore mogą
     sciagać pliki jedynie ze stron internetowych, (ja do nich należe
     gdyż mam poblokowane inne porty ze wzgledow bezpieczenstwa) nie
     są w stanie ściagnąc z żadnej strony internetowej dystrybucji
     waszego linuxa w formie iso. Niestety jedyne dwa linki na strony
     www skad zekomo mozna by sciagnac linuxa PLD nie zawieraja juz
     binariów z nim. Prosze uprzjemie o zoraganizowanie dystrybuowania
     waszego linuxa w ten sposób by każdy także ja mógł go sobie
     ściagnąc z sieci ze strony www. Bądz jesli jakims cudem
     przegamiłem tą mozliwośc o podanie mi adresu z ktorego mogl bym
     sobie zassac obrazy wszystkich plytek PLD.

     Bardzo mi zalezy na odpowiedzi na mojego maila w jak najczasie
     nie chce rezygnowac z PLD na żecz jakiegos innego linuxa tylko z
     takiego powodu.

--
Best regards,
 Tomasz                          mailto:stoodent at go2.pl