K³opot z dostêpem do ftp://ftp.pld.org.pl/

robertsuchcicki at tenbit.pl robertsuchcicki at tenbit.pl
Sat Mar 15 17:26:55 CET 2003

Mam Internet w pracy przez sieć.Łączę się pzry urzyciu serwera proxy por3128 . Między serwerem proxy a dostępem do internetu 34MB
postawiona jest sprzętowa siana ogniowa z własnym IP.Mimo iż z większości serwerów FTP mogę korzystać bez problemów to zdarzająsię czasami błądy.Jako klienta FTP urzywam Totalkomandera.
Wklepałem w niego waszego FTP podałem jako hasło i login anonymous
a mimo to nie mogę się połączyć z Waszym FTP.Inne FTP np.:ftp://ftp.icm.edu.pl/pub/Linux/distributions/pld/ - Polska, Warszawa, ICM  ; ftp://ftp.futuro.pl/pub/distributions/PLD/ - Polska, Lublin, Pro Futuro wpuszczeją minie na anonymousa ale nie mogę nic z nich zasać tylko przeglądanie.Prosił bym  o pomoc w rozwiązaniu tego problemu . ROBERT SUCHCICKI "biselek"