Czesc :)

p.zywien at itserwis.com.pl p.zywien at itserwis.com.pl
Sun Mar 16 11:29:11 CET 2003

Witam.
Bardzo mnie zachecil system PLD 1.0 i mam go zamiar zainstalowac na serwerze w sieci...
Mam zamiar na nim postawic serwer www, poczty i shell'a
Mam tylko pytanie... mianowicie czy PLD obsluguje terminale ADSL? Chodzi mi o to ze mam lacze 1 Mbps i moj terminal jest podlaczony do mojego komputera karta sieciowa... i chcialbym wiedziec, czy PLD to obsluguje...
Szczerze mowiac jestem dosc nowy w srodowisku Unix'ow... i chcialbym sie was spytac, czy to moze wypalic, i czy nie majac wielkiego doswiadczenia w tej dziedzinie bylbym w stanie srobic to, co mam zamiar robic...?
Dziekuje wam bardzo... i prosze o mozliwie najszybsza odpowiedz... :)
Z powazaniem
Zywien Piotr