PLD - instalacja...

tokio at linuxpl.com tokio at linuxpl.com
Mon Mar 17 22:09:51 CET 2003

Czesc sciagnalem z waszej strony plytki z PLD i nie mam zabardzo pojecia jak go zainstalowac... ustawiam w biosie bootowanie z plyty... i nic... czy trzeba zrobic jakas dyskietke startowa czy cos... jesli tak to jak..? Bo nie wiem jak to zainstalowac... jesli by mozna czy moglibyscie mi przyslac jakos instrukcje instalacji... i wogole... cokolwiek, co mi mogloby pomoc pojac ten system... ;)
Dziekuje bardzo...
Pozdrawiam.
^Tokio^